duminică, 28 noiembrie 2010

Babele si tramvaiul 41


Dupa cum spuneam maine ma duc din nou la lucru (in pula mea!). Si ca in fiecare dimineata, ma trezesc (ma pis, ma cac, ma scobesc in nas), ma spal pe fetisoara, (imi pipai ouale), ma spal pe dinti, ma imbrac, ma parfumez, ma incalt si plec (sper ca am scris tot in pula mea!) Dupa ce fac toate aceste lucruri minunate ma indrept catre tramvaiul 41. Toate bune si frumoase pana ajung acolo. "Acolo?!!! Ce-i acolo?!!! Ei ce sa fie nah, fatah la naiba!" Jumate din Bucuresti parca se inghesuie la ora 7 sa se cocoatze in tramvaiul 41. Ma var si eu, vartos cum sunt, in gloata. Nici poveste sa-l prind pe primul, nici pe al doilea, in al treilea, daca sunt norocos, apuc un loc pe scari cat sa se-nchida usa. "Bun! L-am prins! Acum ce?!!!" Acum ma inghesuie si ma inghiontesc in jur de 20 de babe grabite si ofensate ca nu am fost un "gentil" si nu le-am cedat locul pe scari. De parca ele sunt cele care intarzie la munca (in pula mea!) Aici intervine chestia pe care nu reusesc sa o inteleg: DE CE NU STAU DRACU BABELE ASTEA ACASA LA ORA AIA?!!! De ce tin ele neaparat sa fie la 7 "sharp" acolo sa se inghesuie ca niste muncitori neciopliti (habar n-are lumea ce oase tari si ascutite pot sa aiba pocitaniile) in loc sa stea acasa frumos la calduriCA CA tot sunt la pensie (in pula mea!) si nu le grabeste nimeni?!!! Dar trecand peste asta, sunt "safe" in tramvaiul 41. De parca nu ar fi destul ca ma inghesuie, am uitat sa mentionez cel putin 10 babe au reusit sa urce inaintea mea, acum vor sa coboare la statia urmatoare si trebuie sa le fac loc. "Bun! zis si facut!" vine statia, ma dau jos las babele sa coboare si hop tzop alte babe sar in fata mea sa-mi ocupe locul..."Oi fi eu prost dar tu maicutza? cu ce ocazie?!!! sau...iti renegi originile?!!! unde trebuie sa ajungi de urgenta? daca nu trebuie sa ajungi undeva rapid te trimit eu (in pizda ma-tii!!!!) de unde-ai venit si cu cine te-a trezit la ora asta!!!" ...dar toate trec la fel si noi...si intr-un final ajung la munca (binenteles in pula mea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu