marți, 10 mai 2011

Handsfree-ul si prostimea.


Am observat ca e un "trend" la noi in Romanica sa ai handsfree-ul in ureche si sa pui telefonu la gura sa vorbesti. Imi pare un circ ciudat...mai ciudat decat cand il vezi pe ala cu bluetooth-ul in ureche (evident ascuns de paru mare si nespalat) gesticuland si vorbind singur ca un oligofren. Treci pe langa el, observi ca "licare" ceva pe capatana lui si zici: "futu-i maica ei tehnologie eram convins ca esti bolnav". Ala macar are o scuza, trebuie sa dea din maini ca altfel nu se poate exprima corect. Da oricat de penal ar fi ala care tine pe strada in ureche (per pedes), cu mainile in buzunar sau gesticuland de zor, o "scula" destinata in principal momentelor cand ai mainile ocupate, asta cu firu in ureche si telefonu-n bot e de 1 milion de ori mai penal!!! Adica  inteleg (in pula mea) trebuie sa raspunzi neaparat la telefon ca te suna nevasta, tu ai mainile ocupate cu sanii amantei si folosesti un bluetooth sa o minti ca esti la WC iar in cabina alaturata sunt doi care se fut salbatic de rasuna buda publica. Da sa stai cu firu in ureche si telefonu la gura tinut cu susu-n jos...numai la noi sunt posibile ciobanismele astea...

Revin cu o precizare, am observat ca exista specimene care tin handsfree-ul in ureche si vorbesc in casca telefonului!!!!!!!!!!  n-am cuvinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu