marți, 31 mai 2011

Prostimea si Ministerul Sanatatii


Binenteles ca platim taxa pentru sanatate, LUNAR, ca doar suntem romani (adica prosti prin definitie) si trebuie sa ne meritam numele, ca nu degeaba au deportat Romanii, dupa victoria lui Caesar, toata pleava imperiului in tarisoara noastra numita pe atunci Logan, sau era Dacia? Pula mea mai stie, la ce istorie SF se preda la noi. Meniti erau ei, sa se imperecheze cu "cei mai viteji si drepti dintre traci"(care de fapt erau cei mai jegosi si betivi), deci zis si facut = Romania, un nume care mie imi seamana a tentativa esuata de a ne identifica cu cei care ne-au cucerit. Apropo de cucerit, noi de cand ne stim toate popoarele au vrut sa ne cucereasca si majoritatea au reusit (ca ne-au vazut mai prosti in pula mea), au vazut ca nu suntem uniti, ca suntem lasi si cand e vorba de cafteala otravim fantanile, parjolim pasunile (tot timpu am fost experti in facut praf tara) dupa care o ardem gangsta in varf de munte si ne bazam pe lenea cotropitorilor de a se catara dupa noi.
Insa destul cu istoria, sa revenim la niste chestiuni mai de actualitate, tot timpul ne-am priceput la taxe bai nene! Putini se pot lauda ca au mai multe taxe decat avem noi si aia care chiar pot au un nivel de trai de vreo 10 ori mai ridicat, deci isi permit. Hai sa luam taxa pentru sanatate. Taxa pentru sanatate o plateste fiecare roman, LUNAR, nu e ca si cum statul ar trebui sa puna de la el, din buzunarasul lui sarac, sa ramana el fara Mercedes si vilele de protocol. Ok, daca tot o platim noi, muritorii de rand (si de foame) de ce cacat se inchid spitalele, nu sunt bani pentru medicamente compensate si mai nou nenea ala unguru a dat CELE 13 PORUNCI, despre cum trebuie internati romanii in spitale, criteriile lu' peste prajit cu usturoi, mamaliguta etc. Bai frate, chiar asa prosti suntem? Chiar asa am ajuns? Nu sunt rasist in pula mea! N-am nimic cu ungurii, nu fac deosebire intre specii. Am ceva cu oamenii de doua parale, am ceva cu oamenii care CER la noi in tara drepturi mai multe decat ar avea la ei, drepturi mai multe decat noi romanii, chiar daca pe nenorocitu' ala de buletin le scrie Roman si sunt nascuti in Romania. Ei se vor unguri, se vor mai cu mot, se vor superiori si considera ca au dreptul sa ne conduca tara si de prin 90 incoace chiar o fac! Astia au fost la putere tot timpul, toate partidele de la guvernare au facut spirala lu' Bivolaru cu UDMR-ul. Hai sa incercam sa intelegem o chestie, Uniunea Maghiara din Romania candideaza la presedentia Romaniei. Cu ce scop? Care este finalitatea actiunii? Ce ar face ungurii daca ar fi la putere, daca presedintele Romaniei ar fi Marko Bella? Autonomie? Limba maghiara sa fie predata in locul limbii engleze? Ungurii sa aiba mai multe drepturi ca romanii? Eventual granita Ungariei sa treaca peste Ardeal?  Asta nu e bataie de joc? Astia nu ne iau de prosti?
Eu spun asa: Coitza, jmekerashu' lu' tatuca, fara nici o urma de rasism, ia frumos Harghita, Covasna, Tg Mures, ce vrei si ce consideri ca iti apartine si MUTA-LE IN UNGARIA, pe un camp frumos acolo, langa un izvor si manifesta-ti nemultumirea ca nu ai destule drepturi. Din moment ce pe buletinul tau scrie Roman, ai aceleasi drepturi ca toti cetatenii tarii in care traiesti, daca ceri mai multe drepturi decat ceilalti, asta ineamna RASISM, asta inseamna ca tu ii disconsideri pe acestia si te crezi mai bun decat ei, asta inseamna bataie de joc si asta inseamna ca eu IMI REZERV DREPTUL SA NU TE INGHIT (ca om, nu rasa). Cand tu, care activezi intr-un partid ce militeaza pentru chestiile mentionate mai sus, vi si imi inchizi spitale, imi impui reguli de internare, dai dovada de o proasta gestionare a fondurilor pe care EU ti le pun la dispozitie NEREFUZAND sa platesc sanatatea in fiecare luna, pai tu imi reprezinti mie interesele? Nu meriti tu sa iti iei bagajelu si sa te muti in Ungaria? Nici macar nu esti doctor si fara sa consulti consiliul medicilor (sau cum pula mea se numeste) impui niste reguli TOTAL TAMPITE!
Dar cine sa se opuna? Acest popor tricolor pe trei carari nici una buna! Bai frati' ne meritam soarta!  Bine ca macar suntem constienti de asta si o facem cu stil (vezi Desteapta-te Romane).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu